torsdag 16 augusti 2012

Lång dag

Jag har hunnit med ett läkarbesök och en del annat i den större byn. Dagen avslutades med att barnen var hos sin farmor medan jag och Kenny letade svamp. Och svamp fann vi! Jädrar. Det var kul att plocka :)
Nu fick jag blodad tand och vill ut så snart som möjligt igen.

På lördag ska vi ha kräftskiva med familjen. Det var några år sen sist. Av någon anledning slutade vi ha kräftskivor ;-) "Alla" vet varför. Men nu tycker jag att det är dags att återta traditionen och då tillsammans med människor som allihopa tycker om varandra och som kan uppföra sig även med en och annan jäkel innanför västen!
Det kommer att bli skitkul :)

Skogen är verkligen min favoritplats på jorden. Nästa sommar hoppas jag att vi skaffar ett stort tält och så kan vi campa flera nätter. Härligt!
Om vi inte är för trötta på söndag så hoppas jag att vi tar oss ut en sväng igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar