tisdag 7 augusti 2012

Sjukling

Vår lilla Elliot har 39,7 i feber. Lilla skrutten. Han ligger utslagen på soffan nu.

Regnet vräker ner. Skitbra :-) Det behöver svamparna.
Jag behöver hitta någon som vill plocka svamp med mig så att jag får sällskap medan Kenny tar barnen. Det blir för jobbigt att ha med barnen varje gång. Plockar vi blåbär fungerar det bra för då är man mer stilla men just svampjakt kräver ju viss fart för att vara effektiv ;)

Vi har preliminärbokat kryssningen. Fick göra så att vi slår ihop Kennys och Majas födelsedagar i år igen. Nattis och Boppe kunde ha jyckarna och farmorn barnen. Ska bara göra själva bokningen. Ska bli så grymt kul att se Riga och att komma iväg med min nyblivne make ensam.


På tal om något annat. Jag har en fin ridhjälm liggande som knappt är använd för den är fel storlek. Om någon är intresserad av den så går det bra att kommentera inlägget. Det står 57-58 i den. 200:- tänker jag mig men kom med bud annars.


Nu ska jag rensa lite vinbär och kasta ner i frysen. Vi är lyckligt lottade med vänner som låter oss plocka deras bär :-) Riktigt lyxigt att kunna göra egen saft sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar