torsdag 23 augusti 2012

Fredag

Minns inte när jag välkomnade en fredag så här sist. Helgerna blir mer värda nu när Melvin börjat gå på förskolan.
Idag ville han inte gå dit sa han. Jag hoppas att det släppte så fort han kom dit. Lilla skrutt.

Jag vet inte vad jag och Elliot ska göra. Vårt hem känns så tomt. Jag antar att vi vänjer oss. Jag är glad över chansen att få ta hand om bara Elliot. Det hoppas jag ger oss en chans att knyta ännu starkare band.

Lance Armstrong blir av med alla sina titlar och livstids avstängning för doping. Ännu ett bevis på att när något verkar för bra för att vara sant, är det oftast det.
Vad är det med idrottsmänniskor som gör så? Kan de verkligen känna sig som riktiga vinnare när de fuskat?
Fan. Jag fuskar inte ens i memo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar