onsdag 22 augusti 2012

Stridsstigen

Eller nä. Egentligen inte. Mer trött och kanske lite grinig. Elliot höll låda halva natten och vaknade sedan klockan 6 och skrek.
Sen tror jag att det spelar in att jag är lite hungrig. Från klockan 20.00 till 12.00 dagen efter äter inte jag så timmarna innan lunch kan ibland kännas lite jobbiga. Kvällarna är faktiskt inte farliga alls, jag är en kvällsmänniska och vanligtvis äter jag massor på kvällarna så det här är bra på många sätt. Sen att det enligt folk som vet ska öka fettförbränningen och öka muskelbildningen är kanon!

Idag blir nog en bra dag. I eftermiddag ska Kenny och barnens farmor cykla rundan de ska springa i kraftloppet som går av stapeln på lördag, under tiden ska jag ordna med middag. Kycklinggryta står på menyn.

Dag 4 i förskolan idag. Ska jag vara ärlig så saknar jag min son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar