torsdag 30 augusti 2012

Bara blajj

Mitt huvud är en enda stor gröt. Dålig tajming att bli sjuk när Kenny är iväg....
Jag blir så förbaskat ynklig också. Om jag orkade så skulle jag gå och handla godis bara för att det är såååå synd om stackars mig idag.
Tur att jag inte orkar.

Fick hem min tränings/stallmobil idag. Det blir nog bra, vill inte riskera att min iphone går sönder och den här behövde jag bara ge en hundring för. En sony ericsson, xperia. Den skulle vara lite mer tålig mot damm och väta. Perfekt.
Det blir lite bökigt att flytta över simkortet varje gång men så får det bli. Halebop har inte tvillingkort. Fråga mig inte varför, urdumt tycker jag.

Ska iallafall ömka mig lite ikväll och äta tacos med grabbarna och min mamma. Sen hoppas jag att de små skruttarna kan somna ikväll trots att deras pappa är iväg.

Kanske skulle tvinga mig själv att baka något tills på Söndag iallafall. Det värsta är att jag inte handlat alla saker. Och inte orkar gå och göra det nu.. Men en del grejer borde jag ha hemma..

Vill vara frisk imorgon så att jag kan åka till lilla hästen. Der vore trevligt.

2 kommentarer:

  1. Det där är ju så dumt så det finns inte.. Jag tycker inte att du ska lyssna och ta åt dig av sånt där "jag är så blåst och fattar inte bättre"-snack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Egentligen vet jag det, jag vet i varje fall att jag inte ligger hemma för att jag vill utan för att jag måste.
      En del människor är skrämmande trångsynta, jag blir ibland rädd att det är den stora massans åsikt :-/

      Radera