lördag 11 augusti 2012

Mysigt

Jag och Elliot tittar på Iggle Piggle medan Melvin sover. Lilla Elliot. Han börjar bli en stor och bestämd liten kille.

Ikväll firar vi världens bästa faster som fyller år. Kenny och barnen iaf. Jag tror att jag kanske stannar hemma även fast jag vill åka dit. Jag är så uttömd på kraft. Fullständigt. Det är tråkigt. Jag önskar att jag fick vara frisk och full av energi. Men i framtiden ska jag vara det. Då får jag kompensera för allt det här.
Önskar iaf att Jenny får en underbar dag <3

Min lilla kisse ligger hos mig också. Det händer inte varje dag att lilla fröken gör så jag passar på att njuta nu ;-) Och vågar inte röra mig ifall att hon blir förolämpad och går.

2 kommentarer:

  1. Tack kära du! :) Det var rart skrivet, och vi saknade dig. Men jag fyller flera gånger! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen att jag inte kom. Men resten av familjen kom iaf :)
      Jag behövde få tanka lite energi vilket jag gjorde. Jag och Da vinci var i skogen.
      Har slagits med envia huvudvärk också så ett tag trodde jag att jag skulle bli sjuk men det kan lika gärna vara psyket som bråkar.

      Hoppas du fick en fin dag iaf :-)

      Radera