lördag 11 augusti 2012

Sår i öronen

Min älskade 3-åring pratar och pratar och pratar ;-) Gullunge. Nyss sa han -Mamma min farmor heter ju Noomi. Hon är en gubbe som heter Noomi, visst mamma?
Alltså det mesta som kommer ur honom är dravel ;) Han bara babblar. Men det är kul att lyssna på.

Som vanligt vill jag ut i skogen. Men idag hinns det inte med. Kanske imorgon. Vi gick 1,5 km igår, sen orkade inte Melvin mer. Det gav oss en liten kantareller. Vi behöver med andra ord ta oss ut utan skruttarna ;)

Igår sov de hela natten. Vet inte vad jag ska säga? Kände de att det inte var läge att bråka med mamsen kanske? ;) Skönt var det iaf. Vi såg "Friends with kids" och kände oss träffade! Ska väl tillägga att jag inte syftar på paren där romantiken dött ut(vi är för bövelen nygifta och nyförälskade)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar