fredag 24 augusti 2012

Älska viberga

Jag fyndade massor varor med kort datum idag, de fick trängas i frysen och vips fick vi många billiga middagar :)

Såg världens bästa tjej i Fokus Finspång idag, Maja hade fått svara vad hon gjort i sommar. Varit hos pappa, firat faster och gått på sommarlek. Gullunge.
Håller som bäst på att snoka reda på presenter till fröken för hon fyller snart år. 8 år. Tänk att hon bara var 3,5 år när vi träffades. Helt sjukt så liten hon var. Nu är hon en rätt stor tjej och den bästa storasystern mina pojkar kunnat få.
Kanske jag kan hitta en bra cd-spelare till vettigt pris? Det tror jag fröken skulle uppskatta.

Nu är vi lediga för helgen. Melvin trivdes på förskolan även idag och är bara lycklig.
Jag ska käka chips i helgen så jag är ganska lycklig jag också. Och dricka vin. Vin är balsam för själen.
Inte?
Johodå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar