måndag 14 januari 2013

Baksidan av att vara jag

Kan tyckas att jag lever ett tämligen perfekt liv ;-) Höhö. Eller kanske inte. Ett ganska normalt liv skulle jag vilja säga.

Men är det något jag verkligen skulle vilja bli av med så är det mina issues kring mat... Det är som jag nämnt mitt livsprojekt! Ta idag som ett exempel, jag var inte hungrig egentligen men när klockan passerat tolv och jag inte ätit något sedan igår kväll så värmde jag en helt vanlig portion med mat och åt upp den.
Pang.
Nu ligger jag i soffan och mår så illa att jag inte tar mig upp. Magen fullkomligt vrålar åt mig att jag måste gå och spy upp allt igen, att det kladdar fast där inne och att det bränner mig inifrån och ut. Elliot får titta på Iggle Piggle medan jag ligger här som en strandad val och bara koncentrerar mig på att andas. Så här är det så gott som varje dag!
Jag vill kunna äta normal mat som normalt folk och bara känna mig nöjd efteråt, inte som om jag svalt ett helt konditori. Inte som om min insida håller på att ge vika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar