lördag 19 januari 2013

Kväll

Godis och några avsnitt av The Unit på Netflix. Våra djur är instängda och Norrsson har vågat sig ut ur rummet där han bor för tillfället.
Tror att han trivs ganska bra här inne i värmen. Vi ser fram emot veterinärbesöket för att se hur sjuk/frisk han är.

Vackra Natascha har blommat ut mer den senaste tiden och gosat med oss även på dagtid. Min gamla katta, 9 år är hon nu. Det är inte klokt egentligen. Tänk att min son sitter och klappar på och säger att han älskar samma katt som jag tog hem och räddade från ett trist öde som vanvårdad ladugårdskatt när jag bara var 18 år? Sjukt.
Jag trodde att jag var vuxen då. Jisses, jag hade inte en jävla aning. Inte när jag var 20 heller. 25 skulle jag säga, då börjar nog folk i regel få ett hum om livet ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar