söndag 27 januari 2013

Hit me

Hit me hard.
Jästanes så slut jag är. Precis superseg. Trött trött trött.
Men det var så roligt att träffa tjejerna igår, jag är så jäkla glad för att ni finns och att vi några gånger per år ses allesammans.
Jag hade bestämt mig för att inte gå ut på krogen.. Men så efter några glas så började det kännas som en jättebra idé. Det var det inte.
Visst hade vi väl kul, det är inte det.. Men det är så bortkastade pengar och så blir det så sent innan man är hemma i sängen och ska sova. Innan jag fick barn gick det bra men nu har inte alls samma energi.
Nästa gång ska jag inte med ut.

Jag och Ester gick iallafall till stallet och tog hand om Grimm, sedan gick vi hem igen. Det var ganska skönt när vi väl var ute i friska luften. Men nu ska jag nog äta cheddarostbågar och dricka litervis med bubbelvatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar