fredag 25 januari 2013

Grått ute grått inne

Himmelen är inte lika vackert blå som igår och det matchar oss rätt bra. Melvin fick nu testa att äta frysta blåbär och dricka proviva mango utblandat med lite vatten. (Han tror att det är vanlig dricka, hehe) Jag dricker också proviva nu och det går bra om man blandar med vatten så man slipper den där slajmiga konsistensen.

Det är ganska fint ute trots att det är mulet. Träden är klädda i vackert vitt. Jag ska nog ta mig ut i skogen igen under dagen.

Igår svalde jag till och med 10 vitpepparkorn trots att jag egentligen inte tror på såna där gamla tricks.. Men kanske kanske? Och i så fall så är det värt det och jag kan medge att jag hade fel.
Hoppas att Elliot slipper bli sjuk den här gången och sen vill vi vara friska allihop ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar