tisdag 15 januari 2013

Bra start på dagen! Morr*%#

Det tar alltid ganska lång tid för mig att somna och igår blev det sent. Sedan bjöd Fridolin på uppvisning! Vid halv fem stod han och krafsade som besatt på ventilationsfönstret i sovrummet. Helt galen. Sen sprang han runt och skrek, hoppade upp i sängen och trampade runt tills barnen vaknade. Vid sex var det bara att inse att barnen var klarvakna. Nej, Fridolin är inte min favorit idag!

Elliot ska till förskolan vid halv tio idag och vara kvar över lunchen. Jag är inte helt lugn vad gäller förskolan, han orkar inte vara där utan blir trött och ledsen. Kanske vänjer han sig? Annars vet i sjutton om han kan vara där.

Den här natten och morgonen la ingen bra grund för resten av dagen. Jag är mest trött och motivationen till precis allt är bottenlåg. Känner mig arg också. Imorse tänkte jag att jag nog ville skilja mig för att Kenny hade så tråkig ton mot mig. Fast jag är iofs ganska svartvit så det är antingen eller och det svänger fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar