tisdag 15 januari 2013

Lite tjatigt

Det blir mycket skriverier om mina barn.. Men jag är faktiskt en mamma och mina barn är det bästa jag vet så antingen står man ut som läsare eller så drar ni vidare till någon av alla dessa otaliga bloggar om mode, vikt, mat, resor eller annat valfritt ämne. Men här är det en salig blandning av psykisk hälsa, vardagstristess, djur och ungar. Där ungarna så klart toppar min egen topplista i popularitet.

Har sedan Elliot kom hem i förmiddags bara tagit det lugnt. Han somnade men vaknade lite tidigt och har sedan dess legat i min famn i soffan. Gosiga unge. Jag känner att jag suger åt mig av honom nu när vi inte hänger med varandra hela dagarna längre. Nyss kom även Melvin hem. Mina fina skruttungar.

Ute bara snöar och snöar det... Fast jag föredrar det framför gegg och mörker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar