tisdag 22 januari 2013

Inte så glatt idag heller

Tvärförkyld. Ska till stallet i eftermiddag och tror väl någonstans att det blir bra för mig att komma ut en stund.

Elliot var ensam på förskolan för första gången idag. Det hade enligt Kenny gått bra. Melvin fick följa med dem hem vid tio för han var dålig i magen. Ska det sluta någon gång? Förskolan är en jäkla smittohärd! Melvin har haft magsjuka TVÅ gånger i år. Sedan hann vi fasen inte ens ropa hej förrän vi blev förkylda istället. Det är nästan så att jag överväger att ha dem hemma tills den här epidemin har lagt sig.

Kissen ska kastreras, vaccineras och märkas imorgon. Och ses över ordentligt. Öronen kommer att kräva behandling, förhoppningsvis är det ingenting mer utöver det.

Ser fram emot Beccas tjejkväll på fredag iallafall. Jag och ett par till ska äta pizza här först och sedan gå dit tillsammans. Kommer bli skitkul :-)
Har saknat alla. Om en av tjejerna i gänget kommer har hon isf en liten halvvägsgravidmage med sig. Det komiska är att fröken själv fick veta i vecka 19. Skaplig överraskning. Skulle vara roligt att få höra alla hennes tankar kring det. Jag vet inte hur jag själv skulle reagera? Med lycka till sist så klart. Bääbiis! Jag längtar så efter en till egen..

Snart dags för dagens första mål, idag är jag svinhungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar