onsdag 30 januari 2013

Hästen

Senare så ska jag till stallet för att ta in hästarna. Fina Grimm. Jag skulle behöva en tur på hans rygg nu. En liten paus. Det stormar så inuti så en stund i lä hade varit skönt. Idag kan jag inte för idag har jag med mig barnen men kanske en dag snart? Fina lilla hästen.

Idag kom min efterlängtade Glossybox. Mina förväntningar har varit höga, kanske lite för höga? Min första reaktion var besvikelse. En stor förpackning sminkborttagningsservetter? Ungefär som våtservetter. En stor tub med tandkräm. Alltså, tandkräm är inte lyx för mig det är bara en förbrukningsvara som finns där i skåpet. Och dessa "våtservetter"..... Kanske är de bra och då ger jag tummen upp men det är ingenting jag skulle lägga pengar på.
En eyeliner som jag inte hunnit testa, den kanske är jättebra? En creme som ska vara mjukgörande på nagelbanden som doftade god citron. Och en miniförpackning hårspray.
Njae. Boxen levde inte upp till mina förväntningar men förhoppningsvis är prylarna ändå bra och förhoppningsvis är nästa månads box bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar