onsdag 9 januari 2013

:-(

Lille vän. Melvin sa tidigare idag att han hade ont i magen men ingen av oss tog det särskilt allvarligt då han ibland säger att han har det för att han vet att jag ofta får det när jag ätit.. Men så hade han svårt att sova och rätt vad det var vaknade jag upp av det vidrigaste ljud man kan föreställa sig.
Vi fick byta alla sängkläder i både Melvins och vår säng och duscha Melvin. Eller Kenny ska jag väl säga, jag har väldigt svårt för att hantera kräk, det kvittar vems kräk det är. Nu sover alla andra men jag är för uppjagad och nojjig. Jag ligger och funderar på alla tusen sätt man kan bli smittad på och hur bacillerna sprids likt en löpeld. Snart lär väl vi andra också bli sjuka och jag vill inte! Tar gärna en rejäl influensa, vad som men inte magsjuka! Det är det värsta av det värsta!

Första gången för Melvin. Förmodligen inte den sista......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar