onsdag 16 januari 2013

Seg som kola

Ännu en orkeslös dag.. Men jag gjorde iallafall förskräckligt god kvällsmat, pulled pork med sallad av babyspenat, avokado, tomat och fetaost serverat med pitabröd.

Men ändå är det tumme ner för denna dag! Efter mitt sjukbesök så kräktes Elliot i bilen, därefter har han inte fått behålla någonting nere och Kenny har torkat golv och soffor (tacksamt med skinnsoffor!) mest hela kvällen. Så inskolningen får nu skjutas upp och båda barnen får vara hemma resten av veckan.
Jag lär knappast ha sån tur att jag undslipper magsjuka två gånger inom loppet av några veckor? Men hoppas kan man alltid.

Imorgon ska jag luncha med pappa iallafall, det blir bra att ta mig ut en stund.
Nästa vecka ska Norrsson kastreras, få magen kollad och öronen behandlade! Så skönt :-) Lille kissen.
Så läget är rätt positivt ändå. Bättre vore om jag kunde förlåta mig själv för den sviktande motivationen, jag skulle inte skämmas över att vila om jag hade feber men av någon jävla lustig anledning känns det dåligt att jag är helt slut nu? Trots att jag är sjuk...
Vet svaret. Feber kan man mäta, annat är det med den här "sjukan" som varken syns eller kan mätas..

LillakruttMelvin ska få välling nu sen är det godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar