lördag 1 december 2012

Allt för julkänslan!

Vad gör man inte? Har drogat mig med voltaren och alvedon för att orka stryka alla julgardiner. Det tog sin lilla tid men nu är jag klar. Ska sätta upp dem sen också så det är fint tills pojkarna vaknar imorgon.

Vår första advent blir inte fullt så mysig som vi tänkt oss. När Kenny var nere hos pojkarna förut såg han att Melvins såg blivit svullna så imorgon måste de åka till sjukhuset för att se om vi kan få någon salva eller annat. Det känns som att vi haft lite för mycket sjukdomar nu ett tag! Värst har Melvins höstblåsor varit. Att se min lilla kille med hela munnen full av arga inflammerade sår gör ont i mig. När de nu inte läker utan istället blir värre blir jag så jäkla orolig. Dumma jävla blåsor!
Skönt att Elliot inte fick så många blåsor som Melvin...

Vi har förresten bestämt oss för att försöka få till en gran i år :-) Den ska givetvis inte kläs förrän en eller ett par dagar innan julafton, kvällen innan? Men så mysigt det vore. Hoppas bara att barnen och djuren kan låta den stå ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar