söndag 30 december 2012

Mammas pojkar

Vi kom iväg på bio trots allt. Vi hade noll förväntningar och gick bara för att det var den film som visades idag, den dag vi kunde och biljetterna gick ut sista december..
Mammas pojkar. Den verkade lovande i början men istället för att komma igång så gick det utför och till sist var det inte roligt längre. Överdriven och humorn var dragen alldeles för långt. Synd på så bra skådespelare tycker jag.

Nästa gång vill vi se Hobbit :-) Och kanske på Filmstaden istället. Det är jättekul att det finns en bio här och jag kan tänka mig att gå med Melvin men för att få den rätta biokänslan när man ser en film åker jag hellre till en större biograf tyvärr.
Nu ska pluttarna somna, sen ska jag dricka ett välförtjänt glas vin innan vi lägger oss skapligt för imorgon ska det tillagas kalkon. Mest Kenny ;-) Jag gjorde efterrätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar