torsdag 13 december 2012

Dumma Bloglovin..

Jag prenumererar på mina favoritbloggar via Bloglovin men nu när appen uppdaterats så säger den plötsligt att jag inte följer en enda blogg?! Hoppas verkligen att det kommer igång snart... Kan omöjligt komma ihåg alla bloggar jag följer, det är väl ett hundratal.. Även om jag inte läser alla inlägg så följer jag dem där.

Blev så glad idag för varken jag eller Melvin frös. Jag hade min enorm Fjällrävenjacka och han hade sitt Didriksonsset. Vi kompletterade med en mössa från Solo också! Man ska inte glömma bort att handla lokalt, hon hade mycket mer Didriksons än vad Stadium har.. Och som jag letat efter en mössa i rätt färg och rätt storlek.
Underbart solsken som piggade upp en annars ganska trött och sliten dag. Lunchen med pappa/morfarn gjorde sitt förstås. Kinamat är inte fel, Melvin älskar friterad kyckling och fläskfilé :-)

Nu en anhalt kvar, fika hos mormor.. Sen får jag äntligen vila. Det behövs .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar