söndag 16 december 2012

Kärlek

Mellan varven på Facebook och diverse bloggar har jag faktiskt ett riktigt liv ;-) Det liv som verkligen betyder någonting.

Jag och min unge har städat och pratat mycket idag. Okej, jag städade mest. Han tittade på Spirit. Men det är så roligt nu! Han resonerar och funderar. Pratar om hur han längtar till julafton och julklapparna. Att han saknar mormor och vad han vill leka med på förskolan imorgon.
Ena stunden är han en mänha (människa) som heter Melvin, i nästa är han en vildhäst som sparkar bort pumor.

Barnen är nyklippta, det var snälla Ester som fixade det så nu är de så fina så och slipper ha luggen i ögonen. :-)

Om en timme är det slut på familjemyset för då ska jag gå till stallet. Den här veckan har jag verkligen saknat hästen.. Nästa vecka får det bli ändring, inga sjuka barn. Vill vara där ute minst tre dagar i veckan iallafall. Behöver både motionen och tillfredsställelsen av att få umgås med hästar. Det gör mitt hjärta helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar