onsdag 12 december 2012

Men suck!

La mig för 1,5 timme sedan men kan inte somna. Som vanligt kan man väl säga. Stressen kommer krypande, så trött jag kommer att vara imorgon. Ungefär som idag. Förlamad.

Ingen speciell anledning tror jag? Bara sömnlös. Och sjukt trött.... Har varit i flera timmar men så fort jag lägger mig ner så börjar tankarna snurra kring viktigt och oviktigt.
Går igenom morgondagen om och om igen.. Förmiddag med speedad 1 åring. Lunch med pappa och Melvin, sedan åka och hälsa på mamma med barnen. Sedan dö i soffan. Ungefär så.

Humöret är inte på topp idag. Heller.
Suddar och skriver. Skriver och suddar. Inte trampa någon på tårna. Herregud kränk ingen för bövelen!

För att ingen ska känna sig glömd kan jag säga att jag hatar alla. Precis alla i hela världen hatar jag.
Jag spyr på facebook och alla dessa "Låt ingen ta ifrån oss pepparkakesången".. Som om någon brytt sig innan en morsa någonstans missuppfattade information och ringde aftonbladet och grät?
Alla dessa "idag åt jag en pepparkaka tillsammans med bästaste Lisa, myyyys"..

Mest kanske jag spyr på att behöva spendera natten på toagolvet för att min kropp inte fungerar som normala kroppar gör. "Åh nej idag åt hon skräpmat, jag tror jag dör och måste krampa i timmar" (min kropp som talar)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar