måndag 24 december 2012

God Jul

Nemen God Jul allesammans. Jag fick krama om min familj lite och sen åkte de. Pga att det varit otydligt så fick planeringen justeras en aning för dagen. Men med min förkylning och sömnbrist så känns det ganska okej att fira in julen med mina hundar i sängen.

Familjen kommer hem lagom till lunch och sedan öppnar vi julklapparna och firar som vi tänkte göra under morgonen. Senare i eftermiddag styr vi kosan mot Ljusfallshammar och barndomshemmet för mer firande.

Jag har en sån fin vän. Hon peppar och står bakom och reder ut mina snurriga tankar. Får mig att inte tvivla på mig själv. För det och för att du sedan agerar hundrastare finaste Ester så får du fasen TVÅ flaskor glögg idag ;-)



Jag har aldrig förväntat mig att någon ska förstå mig men jag kräver att man accepterar och respekterar mina beslut.



Hoppas alla får en härlig Julafton tillsammans med era nära och kära.
GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar