söndag 2 december 2012

Jag är färdig!

Nu vägrar jag vara sjuk mer, kroppjävel! Så nu har jag packat gå-bortväska till Elliot och imorgon promenerar vi till stallet. Får trycka i mig ett par alvedon och sen tänker jag andas frisk luft. Både jag och Elliot behöver det.
Melvin och Kenny får stanna hemma och se på film.

Nu efteråt känner jag mig ganska nöjd med allt jag gjort idag. När den här sjukperioden är över så kommer jag att få sota för det och det lär ta tid att vila ikapp men det får vara så. Kenny måste få vila så jag kör på högfart ett tag.

Känner mig aningen mer positiv nu och det är till stor del pappas förtjänst. Vi pratade en stund i telefon tidigare idag och bara det att han förstår gör skillnad. Han förstår faktiskt nu och han tar mig på allvar men tvivlar inte på att jag kommer att bli frisk i framtiden.

Nu ska jag bara se färdigt Fringe, sen är det läggdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar