torsdag 27 december 2012

Nu så ;-)

Efter en liten "paus" då jag badat av och lekt med Elliot, lagat mat till min lilla familj och nu fixat kvällsbestyren så kan jag se resten av Fjällbackamorden :-)

Har faktiskt hunnit torka bort det röda julnagellacket (känns såå trist med rött nu!) och målat första skyddslacket, sedan ska jag måla de andra lagren.

På tal om rött så får julsakerna hänga med ett tag till, än har vi inte tröttnat på julgransljusen och fönsterstakarna.

En grej med Fjällbackamorden, jag har inte läst böckerna utan det här är det första jag hör och ser om boken.. Och det är en tjej vars man är polis men hon är med på alla förhör? Vad arbetar hon som? Jag har inte riktigt förstått det ännu ;-) Hon uppför sig som om hon också var polis men jag tror de sa något om att hon skrev böcker?
Det kanske klarnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar