fredag 7 december 2012

Trött!

Önskar att vi hade någon i vår närhet som var immun mot sjukdomar och som ville komma hit och roa vår barn lite. Är fullständigt slut. Kenny orkar inte göra någonting, jag orkar inte heller.
Känner att jag tappat lusten lite också om jag ska vara ärlig, 3 veckors sjukstuga är för mycket.
Något positivt är iallafall att Melvins medicin verkar hjälpa för han ser redan bättre ut. Min lilla kämpe, han har inte haft det lätt sista tiden.

Idag skulle jag egentligen åkt iväg på sjukbesök men jag avbokade, jag kan inte utsätta Kenny för det när han mår så här.

Jag skulle behöva handla och det låter så enkelt. Jag önskar att det var lika enkelt som det låter.

På måndag fyller min stora systerson 16 år också så jag måste köpa en present tills dess. Stora lilla Adri, 16 år. Det känns inte som att det var speciellt länge sedan han la sig raklång på asfalten och grät för att lillebror Adam kom först i en kapplöpning ;-) Eller när han stod och studsade framför Mumindalen på tv. Lilla skrutt så stor du blivit. Vår Adrian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar