torsdag 20 december 2012

Skönt med lite variation kan jag tycka.

Förra natten sov jag som bekant många timmar. Nu slår klockan snart 03.00 och jag har ännu inte lyckats somna. Men hur trist vore det inte att sova lika många timmar varje natt? Bättre med lite variation.
Men helt ärligt så känns det lite jobbigt att veta att om drygt 4 timmar måste jag gå upp.....

Har funderat kring det där med medicin många gånger den senaste tiden. Om det nu finns någon medicin som hjälper mig att somna men som jag inte blir beroende av så kan jag nog tänka mig det trots allt.. För det här är inte kul i längden, jag känner mig som ett vrak.
Kanske läkarna får som de vill trots allt. Efter ett år av olika försök att övertala mig att äta mediciner. Jag har vägrat allt vad medicin heter, "kan själv" är mitt andra namn men sömnlösheten lyckas jag inte bota ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar