måndag 3 december 2012

Inget genidrag direkt...

4,5 km promenad i -15 grader innan man hunnit bli helt frisk var inte vidare smart. Det borde jag kanske kunnat räkna ut men jag behövde få komma ut och andas frisk luft. Pussa på Grimm. Nu ligger jag här med febern som sällskap igen.

På onsdag ska Melvin till läkaren för att få behandling för sina svinkoppor(som vi och farmorn och sköterskan som bokade tiden tror att det är)
Elliot skulle ha varit på BVC imorgon men vi får boka om..

Nu är det fasen för kallt för att vara ute. Vi red inte ens idag för det var svinkallt och synd om lilla Elliot. Och oss. Vi dog en smula. Stallkatten Sallys vatten var genomfruset så vi fick använda vattenkokaren. Grimms betfor var som glass!
Jag vill inte gå ut med stackars Da vinci för hans täcke är ganska tunt så han fryser. Vad sjutton hände med -5? Det var lagom. Det här är ju förskräckligt. Jag går i ide!

1 kommentar:

  1. Det är verkligen kallt ute!!

    --
    P.S Missa inte min julkalender, grymma tävlingar varje dag fram till julafton:
    http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

    SvaraRadera