måndag 17 december 2012

Kväll hos oss

Dessa små ligister är ena stunden osams och skriker och sedan kan man hitta dem så här, sittande tyst och snällt framför "I drömmarnas trädgård". Vi varvar ner innan det är dags att gå och sova.
Elliot har feber och är sjuk igen. Vi var visst inte klara med sjukdomar ännu.....

En vecka till jul. Jag har inte hunnit någonting. Tror jag struntar i det mesta i år, vägrar stressa. Men kanske kanske kan jag tvinga fram lite julkänsla iallafall? Jag vill hinna njuta av julen tillsammans med våra barn.

Jag har skrivit om en och samma text några gånger men det blir mest dravel så jag tror jag låter bli att publicera den.
Lite är det för att jag har tröttnat på hela den här stormen. Jag har tröttnat på att allt måste dras till sin spets och bara vara svart eller vitt, för eller emot.
Jag ger det ett par veckor, jag tror att folk glömt bort allt tills dess. Om inte så kan jag alltid tycka lite då ;-)

För övrigt.
Ät skit din parasit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar