lördag 8 december 2012

Vintermys

Vi har nu tänt 11 värmeljus här hemma, temperaturen ute föll snabbt så elementen inne hann inte med riktigt.
Vi har druckit glögg och umgåtts hela dagen.
Dragit barnen i pulka, sett filmer och ätit popcorn. Typisk lördag.

Melvin börjar se riktigt bra ut nu. Kennys halsfluss ger sig inte dock, han går fortfarande omkring som en sur mutist. Som tur är går det över någon gång, jag vill ha tillbaka min karl.

Imorgon ska jag frysa häcken av mig i stallet. -19 har utlovats och vi ska gå promenad till stallet. Kan bli spännande.

2 kommentarer:

  1. Usch för sjukdomarna ni drabbats av, jag förvånas alltid av din styrka och din kraft!! Och gillar din ärlighet och att du även skriver om jobbiga saker. Tack för din fina blogg! Hoppas ni alla mår bättre snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för dina ord. Jag ser mig inte som något särskilt stark. Ofta har man nog bara inga andra alternativ än att fortsättta framåt så då gör man det.

      Åter igen tack. Det är precis så som du uppfattar det jag vill att min blogg ska vara <3

      Radera